.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دایی: تازه 3 ماه قبل توانستم خانه بخرم!

یکی از پیشنهادات همیشگی به علی دایی این است که او وارد کارهای مدیریتی فوتبال شود اما دایی روز گذشته گفت علاقه ای به انجام کارهای مدیریتی ندارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران:  یکی از پیشنهادات همیشگی به علی دایی این است که او وارد کارهای مدیریتی فوتبال شود اما دایی روز گذشته گفت علاقه ای به انجام کارهای مدیریتی ندارد.
 
دایی گفت: «فوتبال ما شرایط خاصی دارد. مسائل غیرورزشی با مدیریت در فوتبال اختلاط پیدا می کند و به همین دلیل رغبتی به مدیریت ندارم. دوست دارم همیشه مستقل عمل کنم و نمی خواهم زیر سایه کسی باشم، به خاطر همین است که به کار مدیریتی روی نمی آورم.
 
 قبول پست های بزرگی مثل ریاست کنفدراسیون آسیا به حمایت ملی احتیاج دارد. من مطمئن هستم اگر علی دایی برای ریاست AFC ثبت نام کند، بیشترین ضربات را از داخلی ها می خورد. متاسفانه نمی توانیم پیشرفت همدیگر را ببینیم.
 
دایی گفت از مطالبی که در نشریات درباره زندگی شخصی اش نوشته می شود خنده اش می گیرد: «از اینکه روزنامه ها به زندگی شخصی ام بپردازند ناراحت نمی شوم اما گزارش هایی که می نویسند را اصلا قبول ندارم. یکی از روزنامه ها من را ثروتمندترین ورزشکار ایران معرفی کرده بود، من آنقدر دارم که محتاج کسی نشوم.
 
 اگر بتوانم در طول ماه دست یکی دو نفر را بگیرم خوشحال می شوم. من بعد از این همه سال، 3 ماه قبل توانستم خانه بخرم. نمی دانم گزارش هایی که چاپ می شود از کجا می آید. تمام حساب های بانکی من کاملا مشخص است. خدا را شکر می کنم که حداقل ننوشته اند از راه دیگر به دست آورده ایم./ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.